torsdag 16 oktober 2014

Åååh gud!

Jag var på intervju innan inne i Borås, och jag tror att det gick bra. Kändes som en trevlig chef också. Han sa att jag var trevlig och att jag låg bra till. Och något som känns väldigt bra är att det inte krockar med mina helgjobb. Men får jag detta så kommer jag att sluta med reklamutdelandet, och bara fortsätta som säljare och tidningsbud. Jag menar, tre jobb får ju faktiskt vara nog!

Men det känns väldigt bra, och jag hoppas att jag får det! Kommer då att provjobba isf på torsdag nästa vecka. Han sa att han kommer att höra av sig i morgon eller i början utav nästa vecka. Han skulle ringa till mina referenser och sedan intervjua två personer till. Men jag hoppas. För jag tror verkligen att det är ett kul jobb.  I så fall blir det via bemanning, mycket nu i början och sen vid behov. Men det blir nog bra tror jag allt! Och sen sa han flera gånger att jag har ett bra CV och verkar lovande, så jag får ju helt enkelt hoppas på det!

Har haft Sofia här hos mig några timmar nu. Alltid lika mysigt! Men jag spände mig nog inför intervjun så jag har sjuuukt ont i huvudet. Har på mig glasögon nu och tagit två alvedon. Hoppas det blir bättre.

Menmen, här var update från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar