torsdag 23 oktober 2014

Klockan är 05:23

Och jag sitter i soffan med en kopp fettkaffe.
Som för övrigt är blaskigt. Simon måste ha räknat fel i hur många mått kaffe han la i.
Det är i allafall vad vi diskuterar nu.
Men det är bra att kaffe finns i allafall!

Det har snurrat i huvudet på mig hela natten. Vaknade första gången kvart i ett. Huvudet trodde att jag skulle dela ut tidningar. Dumt huvud. Sen har jag drömt om att jag kört tidningsrundan. Sådär som jag brukar göra när jag ska lära mig något nytt. Det är å andra sidan bra för jag måste lära mig den rundan till nästa söndag natt.

Och det blir tajt om jag också jobbar i Limmared på nätterna. Men jag ska nog allt klara detta också! 

Jag har försovit mig idag. Inte särskilt allvarligt.  Skulle gå upp 05:15, men min touchskärm bestämde sig inatt för att pipa. Och när jag fixade det så stängde jag av larmet. Vaknade istället 05:17, helt okej för att vara en försovning!

Nej, nu ska jag dricka mitt äckliga kaffe fort, slänga på mig kläderna, göra en knut av håret. Och sen är jag påväg! SÅ TAGGAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar