fredag 3 oktober 2014

Dryg morgon.

Kroppen ville inte riktigt vakna idag. Skulle gå upp vid 9 men snoozade en timme ändå. Ska upp och dela ut reklam nu om en timme typ, sen rensa svamp. Var ju och köpte en kavaj igår, då jag inte har någon "fin" jacka. Slutade med att jag fick med mig en hel del andra kläder med. Bland annat ett par jeans som är assnygga! Asglad! :D

Hade Stacey med mig då vi skulle åka genom skogen för att komma till henne som sålde kläderna, tänkte att vi skulle plocka lite svamp så att stacey blir lite lugn. Stannade till i Nisseskogen och gick bara där vi redan varit. Kom ändå hem med en hel icakasse full. Så har en del att rensa sen!

Ikväll ska Blizzy, Moonin, och Decibell flyttas till lösdriften! Direkt efter lär jag nog också köra till Karlskrona. Ska bli kul att lasta Blizzan nu efter såhär lång tid. Kul att se om hon kommer ihåg.

Hon är ju lite busig nu efter att ha kommit från grönbetet, the unghäst has arrived. Men det är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar