fredag 10 oktober 2014

Med trycksvärta i hela ansiktet!

Har idag hängt med Anna i tidningsbilen för upplärning...  Fick nys om att de behövde en söndagsvikarie och ringde direkt. Efter tre obesvarade samtal ringde de upp och sa att jag skulle åka med för att känna "hur det är".... Gärna då fort som möjligt. Galen som jag är så sa jag att jag kunde åka med idag, trots att jag kört från Karlskrona och sjungit på begravningen... 

Kom hem innan, drog med carro ut till stallet, sen hem, rensa svamp, sova. Så sjukt skönt att sova en stund. Och bra att jag för en gångs skull lyckades somna för det behövde jag.

Kul att hänga med också, hoppas verkligen jag får det, men det borde jag få! Anna är helt säker på det iallafall så då hoppas vi på det. Förutom bibliotekarie så är det ju detta jobbet jag känt mest att jag vill ha. Ja och säljjobbet med då.

Nej jag borde väl sova nu antar jag, får berätta mer imon! Ja eller sen idag! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar