torsdag 2 oktober 2014

Sovit tungt idag...

Blä, har sovit knasigt inatt. Sovit dåligt i några nätter över huvudtaget nu, känns kasst. Inte hört något från pappa än om farfar, han kom dit sent igår och då var inte farfar kontaktbar. Men sovandes. Imon åker jag ner som planerat. Men det är mycket som ska göras tills dess.

Idag ska jag pyssla med resten utav tvätten. Vid 15 ska jag hijacka en budgivning så att jag vinner ett terrarium till mina framtida bebisar. Sen efter fyra ska jag hämta en kavaj och en topp jag vann i en annan budgivning.

Sen måste jag diska lite... igen... xD

Medan jag åker till Karlskrona så kommer Simon och Stacey åka till Stockholm för att hälsa på hans föräldrar. Det blir nog bra, Stacey älskar att vara hos Simons föräldrar då dom gemensamt skämmer bort henne, haha och det gör ju ingenting?

Är bara lite jobbigt med reklamen, då den måste delas ut imon istället för på fredag. Och det suger ju lite, Men jajaj, Då blir det gjort iaf. Det är ganska så kul att cykla runt med reklam, men mycket slitigt.

Menmen, jag har egentligen inget mer att säga nu, min hjärna är inte igång än. Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar