måndag 10 november 2014

Produktiv dag idag!

Idag känner jag mig verkligen duktig, som att jag har uträttat något. Jag gick upp vid elva, då jag fortfarande var ganska trött från natten mellan lör-sön. Pratade med simon innan han åkte vid tolv. Skickade in partyordern från i lördags, fick ett mejl tillbaka om att det var kul att se en så hög försäljningssiffra! Kul att få lite feedback så!

Sedan sökte jag ett bibliotekariejobb i Gnosjö, en heltidstjänst på folkbibliotek som jag tyckte verkade kul. En bit att åka, men definitivt värt att söka ändå. Det verkade dessutom som en riktigt kul tjänst!

Sen bokade jag in ett nytt party i mars, vilket förvisso är en bra bit fram men det är bra att planera i förväg. Känns väldigt bra. Ringde värdinnan med och bokade in ett nytt samtal med henne, två veckor innan partyt skulle äga rum!

Sen tog jag med Stacey ut och cyklade med henne i en halvtimme. Vilket var allt hon pallade i regnet. Hon hatar ju regn, men vi körde stora industrirundan i alla fall!

Sedan kom Anna med sina barn på besök, trots att här är stökigt som fan just nu, men jag varnade henne innan, och medan hon var här så diskade jag monsterdisken som var här! Så det var ju ganska awesome!

Sedan vid halv 4 kom Sofiapiapäronpung hit. Och då vek jag all tvätt som var kvar från förra veckans tvätt. Att tvätta är inte farligt tycker jag, men att VIKA tvätt är OTROLIGT tråkigt! Haha, så det var ju skönt att få det gjort, vilket innebär att jag kan tvätta på tisdag eller onsdag! Yay!

Ska bli skönt att kunna återgå till mitt husmorande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar