onsdag 12 november 2014

Tidig morgon

Simon och jag gick och la oss vid 8 igår då båda var trötta och tjuriga. Så i morse vaknade jag redan vid 3 och funderade på att gå upp, men jag lyckades dvala till 5, men då pallade jag inte längre. Gick upp och såg på PH och drack en väldig masa vatten. Har varit jättetörstig i några dagar nu, lite skumt.

Tvätttid idag med, så har satt på en maskin tvätt. Gjorde tonfikröra och åt på mitt glutenfria bröd i morse. Nomnom.

Har även hunnit med att skrubba golvet på båda toaletterna och städat kattlådan. Väntar nu bara på att kattsanden från Animail ska komma så att kattlådorna blir riktigt mysiga!

Senare idag ska jag och Carro ut och plocka svamp med Stacey. Ska bli mysigt, hoppas på att bättra på den redan goda skörden! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar