lördag 28 februari 2015

Göteborg horse show

Alltså... Detta är helt awesome. Jag har alltid sagt att jag inte är en sport-människa, men som vanligt hade jag fel om mig själv!

Att sitta här under hoppningen med den oerhört spännande stämningen, det är fucking underbart! Dessutom är det extra underbart med en så bra kompis med! Bästaste Carro! Detta är början på en långlivad tradition!

Vi har tittat hittills på: juniorhoppning, stilhoppning, körning med försvann, frihetsdressyr, internationell hoppning 145 cm, polishästuppvisning, westernridning, welshuppvisning och säkert något mer. Helt underbart.

Och så har vi shoppat, ja eller jag har iaf... :-P har köpt ett ordentligt arbetsrep som är tungt,  måttbeställt repgrimma med ringar till Blizzy, 18 meter tömmar i syntet, 4 av mina favorit sport-bhar och en ny stalljacka i tunn mysig fleece typ. Asnice!

Carro har köpt en väska och strumpor. Och tagit 3 000 000 gratis- libressepaket. Haha!

Jag är jävligt trött nu, men vi har ändå varit här sen 9 så... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar