söndag 8 mars 2015

Sånt här blir man glad av

Fick ett läskigt papper tillsammans med tidningarna inatt utan kuvert eller nått sånt. Stod bara "Gillian" på det. Tänkte att, jaha nu har jag fått sparken eller nått. Det är ju skitäckligt med sånna grejer. Öppnade och fick se följande! Helt okej tycker jag!

Lyssnade ljudbok hela natten, femtio nyanser av honom. Inser att filmen följer boken ganska bra.  Förutom att boken i vanlig ordning är bättre...

Varken slangen eller målaren jobbade idag. Det suger, men var samtidigt lite mysigt att läsa ikapp! Målaren kommer tydligen inte tillbaka heller. Han har legat inne på sjukhuset för högt blodtryck nu i över en vecka, ledig två veckor framöver, men sen börjat han i kinna och slutar i Tranemo, som egentligen bara var ett vikariat. Skittrist tycker jag, men tur att jag får ha min vapendragare slangen kvar! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar