onsdag 27 maj 2015

Mina hästar lider

Var uppe och tittade till de fyrbenta älsklingarna i sommardagen och som ni ser så lider dem verkligen! Speciellt blizzy var jätterädd och osocial. Norton var lite ovillig att komma fram men mest för att de andra jagar bort honom! De låste ju skydda den lilla ponnyn liksom! ;-)

Var ute hos safira och Freja med carro och red en underbar uteritt!  Mycket intervaller och grusvägsdressyr. Jag älskar att rida dressyr på grusvägar. Hästarna blir taggade och går helt annorlunda mot vad de gör i paddock och ridhus! Safira blev redigt svettig idag till den grad att jag fick svabba henne. Men riktigt musklad börjar hon bli nu! Längtar tills jag kan jobba Norton så med! <3

Älskar mitt liv just nu. Jobb, fästman, hund, hästar...  Kan det bli bättre? <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar