tisdag 3 maj 2016

Bad girlfriend!

Idag har jag gått i solen och tyckt att livet varit ganska trevligt! Tog en kort promenad på lunchen och tog kort på alla fina vitsippor som totalt omringar Ulrikaskolan! Så fint!

Sen igår träffade jag Sofia, för vi hade intervju på samma tjänst i svenljunga! Det var lite kul! 😊 så efter den speed-datinginspirerade intervjun gick vi hem till migboch fiskade i solen. Inte för att vi fick något, men ändå! 😂

När jag var på jobbet idag fick jag ett sms av Simon. "Jag är på väg hem från jobbet nu" varpå jag frågade varför, då så han att han var illamående. Och frågade om jag ville sova någon annanstans ikväll då jag ju är så sjuuuukt rädd för spyor. Snacka om knepigt när jag själv var magsjuk.

Kom hem efter jobbet, satte mig i soffan och samlade mig en stund. Tog ut Stacey och när jag kom upp verkade Simon värre. Hällde upp vatten och la alvedon vid sängen och nu har jag rymt till stallet med Carro... fy mig. Men jag blir shaky i hela kroppen av tanken på att någon spyr... stackars älsklingen! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar